Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Dagens fynd

Av Suzana - 2 februari 2011 21:32

Mår botten idag..har suttit halva natten på toaletten som det känns..men då jag var liiiite piggare mitt på dagen efter ex antal timmars extra sömn (och ett upp piggande brev på posten..) så kunde ju inte jag min envisa get låta bli att åka en sväng till erikshjälpen..visst hittade många fina fynd MEN sen mådde jag ju riktigt botten igen och inte är det bättre nu heller..men är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju..suck.. =(

 

Hur som helst som kommer här lite fynd foton:

 

  

 Underbara vår gardinner..

 

  ..en superfräck väggbonad (tejpade upp den lite provisoriskt för att fota den..)..

 

  ..en söt vårduk..

 

  ..skönt grönt påslakan och örngott..


  ..underbart retro täcke..


  ..urläcker sockerskål och gräddsnipa..

 

..lite bra och ha saker till huset..

 

    

..sockerströare alá 50-tal..

 

..och sist men inte minst början till ännu ett kakfat.. <3  


Jag och minstingen har jobbat vidare på vår lilla överraskning ikväll till älsklingens födelsedag imorgon och lillhjärtat har varit så duktig..kommer fotobevis senare..

 

Mitt uppiggande brev som jag nämnde tidigare var ifrån Gävle sjukhus där jag skall genomföra min viktop..har fått exakt optid nu 3mars (Jippi! Äntligen händer det någonting..) och skall ner den 21feb en heldag och ta en massa prover, träffa kirurgen, mm..börjar med flytdiet på torsdag nästa vecka..

Allt känns fortfarande overkligt..men positivt.. <3


 
 
Lotten

Lotten

2 februari 2011 22:38

Åhh vårgardinerna får jag ju bara hjärtklappning av... såå rackarns fina alltså... och det gröna glassakerna - är det inte uranglas ?!
Hoppas att du snart mår bättre gumman och får sova ordentligt inatt!

Kraam Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
erry

erry

2 februari 2011 23:22

Men OOOOJ vilka underbara fynd du gjort! Loppisarna verkar inte gå av för hackor där du bor, inte så många att fajtas med om finsakerna som här i stan kanske? :P Gardinerna är ju bara helt underbaaara, nu är jag plötsligt "missnöjd" med mina nysydda. :P hihi. Faten är också så söta och kommer bli ett riktigt fint kakfat, ser fram emot att se slutresultatet!

PS: Har inte glömt att du beställt girlang av mig, det kommer så snart jag hinner!

Krya på dig gumman! <3

http://gallerry.blogg.se

 
Jenny

Jenny

2 februari 2011 23:24

Whoohooo!!! Grattis till datumet.
Nu är det på gång för dig med.

Fina fynd som vanligt också.

http://jennybergvall.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

2 februari 2011 23:25

by the way... jag har massa flytmat till salu.. fick inte i mig allt. Hojta till om vi skall leka lite affär (bra pris för dig ;-))

http://jennybergvall.blogspot.com

 
Rebecca

Rebecca

2 februari 2011 23:29

Gud vad mycket fina fynd! Om du någon gång tröttnar på gardinerna så har du en här som är intresserad ;) Krya på dig rara Sanna, KRAM!

http://hallonsemla.devote.se

 
Ingen bild

Metronyx

3 februari 2011 08:08

Hurra för tredje mars ! Ja magen är en känslig varelse, hoppas du är piggare nu. Om du vill se nåt positivt i det hela så kan man väl tänka att aptiten går ner lite vid såna tillfällen och då kanske flytdieten känns mer överkomlig.
Men vilken cool bonad och påslakana såg jättesköna ut : D

 
Angeliqa

Angeliqa

3 februari 2011 21:43

Vilka fynd! Det gröna påslakanet med örngott till såg gudomligt ut.

http://sopnedkast.blogspot.com

 
vintageretroprinsessa

vintageretroprinsessa

4 februari 2011 11:58

vilka hääärliga fynd :)

ha en kanon redag kram

http://www.bambii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards