Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Suzana - 1 februari 2011 20:31

Idag har jag och minstingen mest pysslat med olika förberedelser..har bla bakat kokostosca till älsklingens kommande kalas..han fyller 43år på torsdag men vi kommer ha kalas på lördag då älsklingen ju jobbar kväll denna vecka..

 

  

 

Sen har jag och minstingen fixat och donat med lite annat också..men det är ju en överraskning för älsklingen så det kan jag ju inte skvallra om här nu.. ;) hihi..

 

Förbereder även inför "flytperioden" som man måste ha inför viktop i minst 3 veckor..mindre kul att stå och laga en massa god mat när man själv bara får leva på drycken modifast..så jag har gjort storkok på köttfärssås idag och funderar på vad jag skall koka ihop och frysa in här näst..det skall vara enkelt och snabbt att ta upp och göra ordning sen..hmm..lasange kanske..ja ja får fundera vidare.. 


Nu blir det soffläge resten utav kvällen..min rygg dödar mig ikväll.. =S 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards