Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Suzana - 25 januari 2011 17:02

Kunde ju bara inte låta bli att skriva ännu ett inlägg efter att ha tittat i min mail och hittat ett utskick från Kitsch.se..

 

Där finns såå mycket nytt och supersött på G som verkligen väcker mitt habegär!! <3

 

Supersöt kakburk! <3 

  Läckra örhängen, finns även i bla rosa! <3


  

Sist men inte minst en sötis flammingo, älskar snökulor!! <3

 

Kul att ögonshoppa om inte annat! =)

Av Suzana - 25 januari 2011 16:34

Idag är ingen bra dag för mig..mår inte bra för 5-öre..värk, trött, fryser, mår dåligt..mm..ingen bra dag helt enkelt..

 

Min tillvaro kändes dock lite ljusare när älsklingen kom hem med denna underbara bukett till lilla mig bara för att jag inte mår så bra..han är ju bara för go hjärtat mitt! <3 <3

 

 


Så här långt har jag lyckats komma med svägerskans "beställning"..som tur var har jag  rätt lång tid på mig..

 

 

..väntar på info´n om när och var kalaset skall äga rum också så helt klart kan jag ju ändå inte göra dom..men 10st lika som denna skall det vara i alla fall..

 

Usch känns inte som mina händer lyder mig så jag skall nog vila mig från datan ikväll och bara ta det lugnt..


Längtar tills på fredag nu!! <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards