Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Suzana - 20 januari 2011 22:32

Idag när jag och älsklingen hade varit på centrumhusets cafe och ätit lunch på tu man hand så passerade vi skoaffären på vägen ut..blev tvärstopp för min del..hade sett något rött och sött i ögonvrån som måste undersökas..

 

Och det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg dessa skor..

Vet inte varför men dom föll mig direkt i smaken.. <3

 

  

 

..och att dom var i min storlek var ju bara positivt..

    

 

Såg en halva priset skylt över bordet dom låg..hmm..ordinariepris 500kr så 250kr nu..suckade djupt..mycket pengar ändå..men älsklingen var snabb och snappade åt sig skona och sa att vill du ha dom så köper vi dom..

Han är så himla go min älskling! =) <3

 

Och när vi skulle betala så kom dagens nästa positiva överraskning..skona hade hamnat på fel bord och kostade nu inte mer än 99kr..jippi!! Ibland har man verkligen tur! <3

 

Har även grävt runt en del i mina gömmor idag..hittade detta läckra mönster..

Önskar att jag vore duktig på detta med att sy och klippa ut efter mönster..

 

  

 

..men önskar jag riktigt hårt så kanske det dyker upp en sykurs här på orten till vettigt pris också.. =) hihi..


Håller tummarna! <3

 

Av Suzana - 20 januari 2011 10:42

Äntligen skall jag och älsklingen komma iväg på en liten smekmånad..en hotellweekend i vår vackra huvudstad om ca en vecka..skall bli såå härligt att bara umgås på tu man hand! <3

 

Så nu mina goa bloggvänner vill jag ha tips på lite roliga butiker i närheten utav där vi bor..

Rica hotell, drottninggatan..

 

Och som den eviga loppisråtta jag är så vill jag gärna ha tips på roliga loppis i närheten också.. ;) hihi

 

 

(bild lånad från google) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards