Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Suzana - 8 januari 2011 23:57

Nu har goa Erry en give away med massa utav underbara saker för att fira sin bloggs 2-års jubileum.. =)

 

Delta du med! <3

 

  

 


Av Suzana - 8 januari 2011 18:52

Nu är jag tillbaka..mår fortfarande inte direkt bra men bättre..kunde bara inte hålla mig härifrån längre..saknar er så mycket här ute i blogglandia..

 

Dom senaste dagarna har jag bara pysslat om och skämt bort mig själv (vilket inte hör till vanligheterna kan jag säga..) och varit med min underbara familj.. <3

 

Idag har jag varit på erikshjälpen och fyndat lite..blev bla.lite till olika pyssel..

 

Hmm tre fat i olika storleker..vad kan tänkas att jag skall göra med dom?

Nån gissning?

(Psst..kan avslöja att jag också varit en  sväng till järnhandel och köpt bla. gängstav, muttrar, brickor, kakelborr, mm..;)..)

  

..sen hittade jag två tomma teaskar i trä som skall få lite makeover av färg och tapeter..

 

..och sist men inte minst köpte jag ett par inspirerande inredningstidningar för en 5:a styck..billigt om man jämnför vad dom kostar i butikerna.. (underst skymtar inredningsbilagorna till aftonbladet och expressen som jag köper varje helg..).. =)

    

 

Känner att jag har mycket pysselinspiration just nu och det måste ju betyda att jag är på väg tillbaka eller vad säger ni? <3

 

Har även varit in på viktop.se idag och registrerat mig..en kanonsida för oss som skall och har genomgått en viktoperation..här kan man få reda på det mesta man funderar på inför op och kan få stöd och peppning utav en massa andra fina människor i samma sits..

Har skrivit ut en del info och satt i min "viktpärm", mm..

 

Såå skönt att ha ett sånt här ställe att kika in på nu då tankarna cirkulerar runt runt i skallen inför den kommande op..bara väntar på att det skall dimpa ner ett brev i postlådan med en exakt op tid nu..vill att något skall hända..

Hmm skall nog ringa Gävle på måndag och "tjata" lite.. ;) hehe..

 

I veckan dök ett efterlängtat paket upp också..jag hade beställt några fina saker för mina julklappspengar till mig själv ifrån inreda.com..

 

 Bla denna underbara bok med en massa underbar inspiration ifrån websidan styleroom.se..

 

Och något som var extra skoj att se var att på detta foto i boken finns en utav mina skapelser..L kudden jag sydde till goa Lisa med bloggen pinkfriday..hennes hem finns bla i denna underbara bok.. <3

 


  Sen kunde jag inte motstå dessa små gobitar, hittade dom inne på rean och dom var slut när jag tittade in på webshopen idag..så det var i sista stund jag hann knipa dom kan man säga.. =)

 

  


 Nej nu skall jag krypa upp i soffhörnan med en kopp gott te och bläddra i mina "nya" tidningar..

Men nu har ni fått ett litet livstecken ifrån mig och vet att jag mår förhållandevis bra i alla fall.. <3

 

Och stor kram och tack för dom fina kommentarer jag fått på mitt förra inlägg..

<3 <3


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards