Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Suzana - 5 januari 2011 21:57

Nu kommer jag göra en blogg pause..åtminstone ett tag..mår allt annat än bra just nu..det är så mycket nu..familjebråk över "bagateller"..sånt som ändå inte går att lösa just nu..mitt mående i huvudtaget..värk..sorg..kaka på kaka liksom..mm..mm..mm..

 

Ikväll fick jag ett telefonsamtal som fick bägaren att rinna över..all ork bara rann utav mig och hela mitt innersta känns som ett stort infekterat sår..

 

Sköt om er alla goa bloggvänner så ses vi när vi ses.. <3

 

  

Av Suzana - 5 januari 2011 11:34

Idag efter en välbehövlig sovmorgon (tack hjärtat!) så har vi hunnit med en sväng till erikshjälpen..är ju inte riktigt pigg så jag orkade inte leta runt lika mycket som i vanliga fall..men denna vackra blomkruka + fat kunde jag bara inte undgå att se..

 

25kr för krukan och 2kr för fatet..

 

    

Minstingen visar stolt upp sitt fynd för dagen..en trollkarl för 5kr.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards