Alla inlägg under oktober 2010

Av Suzana - 1 oktober 2010 15:56

Jag är en sån männika som kan utropa mitt i en film.. -Oj såg du vilket läckert skåp..lampa..gardin..eller dylikt.. ..inte alltid lika uppskattat utav resten utav filmsällskapet..men men det är smällar man får ta när man umgås med en toka som jag..hihi..

 

En serie som jag har avgudat sen dag ett är serien Dharma and Greg..åhh hennes inredning är underbar och Dharma är ju en störtskön karaktär..

  

..det här matbordet i mosaik hade alla gånger fått flytta in till mig..  

    

..kolla in deras soffa..påminner en heeel del om min favoritsoffa som nu bor i garaget till jag får in den i huset igen.. <3

 

När man sett sig mätt på Dharma..(om det nu är möjligt..)..så kan man ju alltid inspireras utav dom härliga miljöerna i filmen "Mamma mia"..

 

  

    

..eller varför inte filmen..och så kom Polly..

  

..under Toscanas sol är en annan guldgruva för inspiration..

  

..så kryp upp i soffhörnan, sätt igång en film och låt er inspireras! =) <3



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards