Alla inlägg den 21 september 2010

Av Suzana - 21 september 2010 19:38

En del dagar när man är mer död än levande så känns såna enkla projekt som att kombinera kvällsmaten lika lätt som att bestiga världens högsta berg..åka till affären, nej va jobbigt..men men det är bara att bita ihop och ta det man har hemma..

 

Idag började jag med en bit kassler.. I kylskåpet hittade jag en påbörjad burk creamfraich, en 5dl grädde och en påbörjad 2,5dl och sist men inte minst en halv ask bredbar dessertost (vitlök och örter).. I frysen fanns riven ost.

 

Släng ner allt i en kastrull och koka ihop..koka pasta till och du har fått världens godaste pastasås.. =) Mums!!

 

Det enklaste är oftast godast! <3

  

Av Suzana - 21 september 2010 19:22

Åhh måste snart beställa lite roligt ifrån panduro också..himmel va mycket roliga nyheter dom fått hem..sitter och dreglar här framför skärmen.. =) hihi..

 

Dessa hamnar bla på min önskelista:

 

              

 

Vill pyssla nu!! <3

Kliar i fingrarna bara jag tittar på dessa bilder, men får lugna mig med att fixa hem mer pysselmaterial nu innan jag fått ordning i mitt pysselrum..

Har hunnit plocka åtminstone lite där nere ikväll..kanske blir en stund till bara minstingen slocknat..då maken ändå sitter och tittar på hockey.. =) 

 

Av Suzana - 21 september 2010 16:11

Har slösurfa lite på nätet och mitt hjärta brukar alltid slå lite extra hårt när jag kollar in på missjuniversum.se och denna gång var inget undantag..bara titta vad mycket fint dom har, bla:

 

Helt underbara mattor..

 


..ljushållare som väcker habegär..

   


..dessa söta dockor, har ingen ännu men vill verkligen..

 


..och denna är väl bara såå störtskön..

 


..här kommer även något som man lätt kan skapa själv..lite inspiration alltså! =)

  


Rekomenderar verkligen den som inte har tittat in på denna webshop att göra det! =) <3

 

Av Suzana - 21 september 2010 09:12

Idag står regnet som spön i backen och jag mår där efter..älsklingen kom hem från jobbet och körde minstingen till dagis..jag är sååå slutkörd..kroppen värker, jag mår illa av trötthet, huvudet spränger..mm..idag blir det till att försöka sova så mycket det bara går..

Suck hatar att behöva "slösa" bort dagar på sömn bara för att kroppen strejkar i ett..men men kroppen måste få vad den behöver..så nu säger jag natti natti och går och knyter mig några timmar så får vi se om jag klarar resten utav dagen sedan..

 

  

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards