Alla inlägg den 20 september 2010

Av Suzana - 20 september 2010 21:22

Sakta men säkert blir det bättre och bättre ordning nere i mitt pysselrum..har köpt hem en massa plast"lådor" från dollarstore och har sorterat in mycket mycket i dom efter att jag märkt alla lådor så jag lättare hittar sakerna sedan..

 

Blev 8 mindre och 2 större hemköpt idag..nu får jag nog avvakta tills nästa månad innan jag köper fler..man är ju inte gjord utav pengar hur mycket man än vill komma igång och få klart där nere..

 

Får göra klart annat där inne som inte kostar mig något då materialet ändå bara ligger där och väntar.. =)

 

 

..men bra kommer det bli med tiden det är jag säker på! =)


  

När jag skrotade igenom lite gamla saker så hittade jag en "kaktus" nåldyna som jag gjorde för ca 14år sedan..nu får den komma till nytta igen.. =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards