Alla inlägg den 1 september 2010

Av Suzana - 1 september 2010 18:23

Gråter och känner mig bara så himla ledsen så det går inte att beskriva i ord..min goa mormor ringde mig just med ett besked som fick mitt hjärta att brista..känns som jag fallit ner i en mörk brunn..


Min goa mormor har cancer..hon har alltid funnits där för mig som en extra mamma..alltid ställt upp i vått och torrt..

Hon skall snart opereras..vi får hoppas att det hjälper..man vet ju aldrig..

 

Känner förtvivlan!

Jag älskar juh dig så mycket mormor! Du får inte försvinna! <3

 

  

Av Suzana - 1 september 2010 15:18

Det är så skönt nu när gossen går på dagis 15 timmar i veckan..förstå mig rätt..jag älskar min lilla trollunge men det är ändå skönt att få lite egen tid också..

Älsklingen jobbar kväll denna vecka så vi får lite egentid tillsammans också och det sitter ju inte helt fel..vi har njutit utav både frukost och lunch på tu man hand.. =) Mysigt! <3

 

Sen har jag äntligen fått tid att sitta en stund vid symaskinen ostört idag och resultatet blev att min sen länge påbörjade "återbrukskudde" blev klar!


     


Duk och påslakan (blått med ryskadockor) från loppis, röd stuvbit och bakstycke tyg från erikshjälpen, band från bla goa bortbytingen härliga traderabutik, kuddstopp från mormors gömmor, lite pärlbroderi..


Jag är nöjd och den pryder sin plats i kökssoffan.. =)  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards