Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Suzana - 26 augusti 2010 21:17

..när man vill förlänga sommaren eller hur..minstingen ville envist bada i sin pool..vad göra??


Jo in med poolen i duschrummet och fylla med skumbad! =)

 

  

Supermysigt tyckte lillgossen.. <3


Av Suzana - 26 augusti 2010 20:59

Lovade lite bilder efter att jag fått en massa saker hem ifrån mina goa morföräldrar..så här kommer några i alla fall..fotar mer en annan dag..

Blev 4 säckar levererad till erikshjälpen också och en sopsäck..men en hel del behöll jag naturligtvis..

 

Bla..denna fuskpäls som jag faktisk "långtidslånade" när jag var yngre..kanske kan ha den igen efter min vikt operation..

 

 

Och denna hatt efter min mormors mor behöll jag också..tycker den passade mig rätt bra..hihi..inte det bästa fotot på mig men ändå..


 

..denna bh kommer jag aldrig kunna ha, men jag tyckte den bara var sååå cool..behåller den tills vidare i alla fall..


..inga bakformar kvar i denna ask men asken i sig är ju superfin tycker jag..

 

  

Så här tuff blev min älskling i morfars gamla hatt..han har haft den dagligen sen vi fick hem den..hihi..är så när man gillar gamla saker..

 

   

..och en hattask i perfekt skick med smått och gott i tackar man inte nej till..

   

..det var allt för denna gång, men bjuder på fler foton sen när jag hunnit fota och sortera det som är kvar.. =) 

 

Ps. Fick 2 säckar och en boklåda hem idag också.. Ds 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards