Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Suzana - 13 augusti 2010 20:23

Min fredag började inte alls på bästa tänkbara vis..vaknade lite nere och depp..började plocka och dona med det vanliga här hemma..fick ett sms från mäklaren som sa att paret som var hit i onsdags inte var intresserad utav vårt hus trots allt..vet inte om det var det som utlöste det hela..men..

Har inte haft ett riktigt panikångest anfall på flera år..men nu small det till och jag fick ett skitjobbigt anfall som varade ca en halvtimme..sen slocknade jag och sov nästan en timme tills älsklingen som slutade kl.12 idag kom hem och väckte mig..

Tur i oturen så hade jag ju i alla fall många barn (16, 15 och 11-åringen) här som kunde passa lillebror och stötta mig..usch..känner mig som världens sämsta mamma..vill inte att min 3-åring skall se sin mamma i detta skick (inte de andra barnen heller för den delen..)..men jag kunde ju inte hjälpa det..suck..

 

Sen har jag, älsklingen och minstingen varit en sväng fram och tillbaka till Gävlebro idag..lämnade älsklingens näst äldsta son och hämtade hans äldsta son..

På vägen hem stannade vi till på Bollnäs höstmarknad..gick igenom..hittade inget speciellt..

Blev några godisremmar..

 

 

..och ett sött Hello Kitty halsband till älsklingens söta systerdotter..jag älskar att köpa små presenter.. <3

 

   


Väl hemma igen unnade jag mig själv lite lyx..ett par nya tidningar och lite lösgodis..

Ja älsklingen fick faktiskt tidning, läsk och chips han med..han är ju go och står ut med mig i vått och torrt..<3

 

 

..och trött och slut som vi är efter denna dag med krämpor, hetta och lång bilresa..så blev det lite skräpmat också..

 

 

..ibland orkar man inte annat än bara finnas till och kämpa på för att orka dagen..

Ha det gott alla goa vänner där ute i blogglandia..nu skall jag krypa upp i soffvrån och försvinna in i mina tidningar en stund..   

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards