Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Suzana - 12 augusti 2010 20:56

Idag har jag och älsklingen hjälpt min goa mormor och morfar att ta sig ut till sitt gamla hem och hämta hem ännu mer saker..

 

Vi fyllde bilen till bristningsgräns..älsklingen fick lasta utav oss när vi kom "hem" igen då vi alla hade saker i famnen också..hihi..men vi fick lite gjort i alla fall och mina goa morföräldrar var så himla glad och tacksam för att vi tog oss tid att köra dom fram och tillbaka..

 

Som tack för hjälpen fick jag en "liten" gåva från min goa mormor..en gammal ira burk som jag alltid har gillat..den är rostig och ful på sina ställen men vad gör väl det..för mig är den ett kärt minne..

 

  

I burken fanns lite smått och gott..

 

 

 

..titta på alla "skatter"..

 


..rolig kuriosa..hundskattemärke från 1927.. 



..och lite roliga frågekort..måste vara något gammal spel..


   


Bara älskar när mormor delar med sig utav sina skatter till mig..fick en påse med gamla virk och stickmönster i veckan också..såå himla kul!! =) <3 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards