Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Suzana - 10 augusti 2010 19:41

Idag har då jag och älsklingen fått sköta en husvisning på egen hand..tror det gick rätt hyfsat och det gulliga paret verkade positivt inställd så nu är det bara att hålla tummarna riktigt hårt och hoppas att dom är intresserad av vårt hus.. =) <3

 

Mitt under visningen så började det spöregna det värsta och när det var tid att titta runt i trädgården så liknade den mer en plaskdamm än en trädgård..hihi..men tror dom fick en hyfsad uppfattning.. =)

 

Har inte varit med om att tomten blivit så vattenfylld tidigare..blev lite småchockad när jag öppnade dörren och fick se värsta vattenpölen nedanför trappen..och resten utav tomten var ju också täckt utav jättevattenpölar..sandlådan var fylld till brädden med vatten..mm..

Ute på byn så hade det bildats mindre sjöar så bla. trafiken hade svårt att ta sig fram..oj oj vilket väder!!

 

(bild från google)  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards