Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Suzana - 9 augusti 2010 18:27

Idag när jag och minstingen gick för att möta älsklingen efter jobbet så passade vi på att smita in på ett utav mina stamis loppis..och inte kom jag ut tomhänt denna gång heller.. =) hihi..

 

Hittade bla. denna charmiga handduk gjord i Milano..

       

Så himla läcker!! <3


Babuska tyg, vem kan säga nej till det?


Lite dukar och en tygbit..

 

     

En "burk" ca.25-30cm hög som skall få sig en makeover.. 

Av Suzana - 9 augusti 2010 13:07

Det är tur att vi alla är olika..personligen så är jag inte helförtjust i att vara ute i regn och rusk..men minstingen bara älskar det..speciellt med sitt nya gröna paraply som jag fyndade för en guld tia på dollarstore tidigare..

 

  

..han är ju åtminstone klädd..han började dagen med att springa ut i bara t-shirt och blöja och började hoppa i regnpölar till sin mors stora förskräckelse..tokig liten busunge!! =) hihi..

Av Suzana - 9 augusti 2010 12:59

Ibland får man riktigt rolig saker i postlådan..veckan som gick fick jag bla. detta söta lilla flugsvampshalsband som jag budat in på tradera..kunde bara inte låta bli..ÄLSKAR ju bara flugsvampar i alla dess former..

 

  

 

Sen kom ett par leveranser från goa Gitte, hon får ju in sååå himla mycket fint hela tiden..svårt att inte förköpa sig.. =) hihi..

 

  

..banden kommer passa bra när jag börjar skapa "pillervänliga" snuttefiltar igen..kanske skall stå på Freluga julmarknad i år igen och då kan det vara kul att hinna få ihop ett lager med lite "krimskrams".. =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards