Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Suzana - 7 augusti 2010 22:09

Idag var ju erikshjälpen här i byn öppen och jag kunde bara inte låta bli att smita ifrån kalasförberedelserna en liten sväng..hittade en hel del kul trots att jag skummade igenom rätt snabbt..

 

Bla..

 

..denna manick som jag inte riktigt vet vad det är..

  ..men i min fantasi kan det bli lite allt möjligt..varför inte sätta krokar i hålen och hänga den i kökstaket och sen hänga olika köksredskap ifrån den..eller så kan den bli grunden i en "skrot" mobil att hänga ute i trädgården..för 10kr så kunde jag bara inte lämna den kvar..

 

Sen hittade jag denna läckra gröna burk..nån som vet något om dess utsprung? 10kr för denna också..

  

Hittar ingen stämpel men den kostade tydligen 2.75 på ÅH/ÅM en gång i tiden..alla tips om design, mm, mottages tacksamt! =)

  

Vackra vita duvor för 5kr styck fick också följa med hem..kanske behåller jag dom till min samling eller så får tradera lite tillskott i utbudet..


    

Lite shabby chic tepåse skål som skall ut på tradera..5kr..


   

Nån som vet hur man gör ett eget rosarium? Hittade denna för 5kr..


  

Denna skönhet blev min för en 20:a..sååå vacker!! <3

 

Detta var mina lördagsfynd..har ni också gjort några? =)

Av Suzana - 7 augusti 2010 11:25

Idag fyller min näst äldsta son 16år.. =)

Grattis grabben! Hoppas att du får en tipp topp dag!

 

Älskar dig!

 

 

Se normal ut på foto..


 

..jag??..


  

..nej OMÖJLIGT!! =) hehe.. 

 


Av Suzana - 7 augusti 2010 11:19

Igår kväll blev mitt fågelbord då äntligen klar..tar lite tid för oljefärg att torka och jag blev tvungen till 3 lager innan täckningen blev ok..

 

  

..från detta.. 


      

..till detta..

 

Tänk vad man kan göra med lite överbliven färg, tre kapsyler, en läskburk och lite fantasi..

Jag är nöjd..nu skall jag bara försöka hitta en plats att sätta upp den också.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards