Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Suzana - 14 juli 2010 17:17

Kan inte någon vara snäll och köpa mitt hus så vi kan flytta in i vår drömkåk..är så sugen på att sätta tänderna i detta nya projekt! Det bara kliar i fingrarna utav skaparlust! =) hihi..

 

Just nu står drömkåken tom och öde..gräsmattan är väl en halv meter hög..vill dit och dona..gaaaaahh..frustrerande när man inte själv styr över sin situation.. =S

 

Hoppas att mitt hus skall vara någon annans drömkåk..titta in här vettja och boka tid för visning! ;) hehe..

 

  

Av Suzana - 14 juli 2010 17:07

Onsdag och i vanlig ordning så kan jag ju bara inte låta bli att åka in till erikshjälpen och kika efter ev fynd.. =)

 

Hittade bla. ett till "settekasse"..25kr..som skall få lite makeover i framtiden och garn 18kr går ju alltid åt..

 

 


Sen hittade jag även denna kitschiga tulpan bukett med små lampor i..risken finns att den försvinner ut på tradera..har ju redan en sen tidigare.. =)


    

Av Suzana - 14 juli 2010 16:13

Idag har jag, älsklingen och minstingen hjälpt min goa mormor att hämta mer saker ifrån deras "gamla hem"..vi fyllde upp bilen..så nu har mormor fått hem sin favoritkudde (så hon kan sova som folk igen..hihi..), koppen hon fick utav sin mamma som ung..mm.. =)

 

Själv fick jag än en gång chansen att gå på skattjakt i hennes "tygstuvslådor"..åhh va gamla textiler är vackra!!

 

 

Extra roligt med gammal embalage också..här ifrån kines kvarteret i Edsbyns köpcentrum..

 

  Skölds i Bollnäs..

 

   

Stuvbitar utav en superläcker frotte.. 


 

Härliga små gardintyg bitar.. 

 

    

Sååå mycket 50-tal.. =) 


  

Lite rolig kuriosa.. =)


Tusen tack goa mormor!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards