Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Suzana - 10 juli 2010 15:42

Idag har jag, älsklingen och minstingen hunnit med 2 loppisar och erikshjälpen..skoj!!

 

En sväng upp till gullbergsloppiset resultrerade i detta läckra tårtfat med spade..

  

Det är märkt med import och är gjord i porslin..vet inte om det är någon direkt ålder men för 30kr och "kärlek vid första ögonkastet" spelar det inte sååå stor roll.. =)

 

    

På röda korset igår så fyndade jag även denna "bekanta" bricka i dansk design och den blå ljusstaken..dom och den lilla blå skålen jag fyndade idag på ett litet gårdsloppis skall få ta en sväng ut på tradera.. =)

 

På rödan hittade jag även lite sommarlektyr..5kr..

 


Och en rulle kraftig fin tapet..10kr.. 

 


Hittade lite annat smått och gott också som gick direkt in på tradera..nyfiken?

Titta in här..dyker upp "nytt" där hela tiden nu! =) 

 

 

Av Suzana - 10 juli 2010 15:38

Hittade denna roliga "sak" på röda korset igår..ser ju naturligtvis att den är förvaring till glasunderlägg..men skulle gärna vilja veta mer om den..den är ju rolig i formen..färgerna passar mig..men nu hoppas jag på hjälp från er mina goa bloggvänner.. =)

 

Funderar på om det är 50-tal? Nån som känner igen märkningen?

 

      

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards