Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Suzana - 7 juli 2010 19:29

Har ju inte hunnit visa så mycket loppisfynd på sistone..hmm..ja jag har väl inte hunnit fynda så mycket heller förstås men ändå..tänkte i alla fall visa upp dom här och nu.. =)

 

 

Supersöt kaffekanna..30kr om jag inte minns galet..

 

Två påsar med superläckert tyg..påslakansett tror jag det varit..60kr för båda tillsammans.. 

  Söt liten emaljmugg..10kr..

  

  Och sist men inte minst hittade jag denna supersöta barntavla inne på erikshjälpen idag..10kr..

Och en pysseltidning 10kr och en påse restgarn 10kr..  


Nej nu ropar älsklingen..dax att gå ner och mysa med honom i soffan..vi är HELT barnfri ett dygn och då gäller det att rå om varandra så mycket det bara går.. <3

Av Suzana - 7 juli 2010 19:14

Då har jag fått lusten tillbaka att sälja lite på tradera igen..kommer mer närmaste dagarna..men här är några smakprov på vad jag lagt ut..

 

Supercharmigt nålhäfte..

 


Har lagt ut 2 paradhanddukar design Ullas..detta är ena utav dom..

 


Ett gäng charmiga kryddburkar..vet inte åldern på dom men gillar dom.. 


Skall rota mer i mina gömmor och se om det finns mer som jag kan tänka mig att avstå för lite mer utrymme för nya fynd.. =) hihi.. 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards