Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Suzana - 6 juli 2010 20:41

Jag vet att jag inte borde..men kan inte låta bli att drömma mig bort liiiite i alla fall..

Skulle vara såå himla mysigt om vi nu kunde få flytta in i drömkåken nu..vill skapa ett eget rum till minstingen och ett mysigt hem för oss alla naturligtvis..

 

Har googlat på inspiration till barnrum..hittat en hel del roliga ideer som jag nog kommer nyttja..sen hittar man ju en hel massa fantasifullt inreda barnrum som man bara kan drömma om..eller? ;)

 

             

Drömmer mig bort.. =) hihi.. 


Än har vi ingen köpare på vårt hus men håll tummarna så hårt ni bara kan..än finns det hopp.. =)

Av Suzana - 6 juli 2010 19:38

Igår kväll såg vi filmen Blood The last vampire..

 

Absolut inte en film i min smak..men nu har vi alla fall sett den..

Ger den en tveksam 1:a utav 5 möjliga..

 

Typiskt "asiatisk film" med mycket blod, demoner, mm..


  

Av Suzana - 6 juli 2010 19:23

Vi fortsätter att njuta utav sommaren och bara tar dagen som den kommer..tycker nog att vi förtjänar det efter all stress vi utsatt oss själv för på sista tiden..

 

Idag blev det bla en promenad till parken..jag och älsklingen bara njöt utav varandras sällskap medans minstingen badade, lekte och gick på upptäcksfärd..

 

På vägen hem så köpte vi jordgubbar och grädde som vi sen njöt utav väl hemma..mums!

 

Så skönt att slippa alla måsten ett tag..det är bara jag, älsklingen och minstingen hemma..alla andra barn är borta den här veckan..så här är superlugnt..vi plockar med och gör bara det vi känner för och bara finns till..

Skönt!! <3

 

  

  

  

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards