Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Suzana - 24 juni 2010 22:10

Oj oj har helt glömt bort att visa vad goa Rita skickade till mig för en tid sedan..

Världens sötaste glassörhängen och ett underbart roshänge tillsammans med en härlig lyck önskan till mig och älsklingen..

 

Tusen tack gumman! =) <3

 

  

Av Suzana - 24 juni 2010 18:48

Blev lite annat gjort när vi var i Bollnäs också..jag köpte bla. hem lite nytt smink och hårprodukter (jag skall ju fixa både frisyr och makeup själv så jag känner mig lite nervös..), sidenband till brudbuketten (måste iväg och välja blommorna nästa vecka också..), mer läsk till bröllopsbufén, mm..

 

På vägen hem ifrån storstan så kunde vi ju bara inte undvika att åka in på ett par gårdsloppisar och fynda lite..

Blev bla. denna läckra giraff till minstingens kommande rum (bara vi får komma till nya huset..), den kostade 40kr men fick pruta den till 25kr..

 

  

Fyndade "naturligtvis" en massa mer men ärligt talat så orkar jag helt enkelt inte fota allt och blogga om det just nu..är såå trött, slut och har en sprängande huvudvärk så nu blir det till att ta en huvudvärkstablett och lägga mig och vila en stund..


Men är ni nyfiken så kanske ni kan se dom här senare ikväll.. =)  

Av Suzana - 24 juni 2010 18:39

Åhh vad jag är nyfiken..älsklingen hämtade ut min vigselringen när vi var till Bollnäs idag..

Jag får inte se den innan bröllopet säger han så nu är jag bra nyfiken..jag fick ju inte vara med när han valde heller så jag har inte en aning om hur ringen ser ut.. =) hihi

 

  

Så här ser asken ut i alla fall..jag får smygkika när han inte ser kanske.. =) hehe

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards