Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Suzana - 23 juni 2010 21:29

Idag har det varit en rätt lugn dag..har inte orkat göra allt för mycket nytta här hemma idag..mest velat vara ute på språng..

Men har ändå hunnit med både det ena och det andra..jag, älsklingen och minstingen var på cafe och fika gott innan vi tog en sväng in på erikshjälpen där jag hittade en del fynd..otroligt nog så följde min älskling med in denna gång trots att han hatar loppisar och allt i den stilen..

 

 

Blev bla. detta underbara brudpar att sätta på tårtan..har ett sen tidigare men det blir ju två tårtor så det löser sig..10kr

  Söta ljusmancetter (..hur sjutton stavas det..står still..)..10kr

Supersöt hyllbård..15kr

   

Dekorband, oöppnad rulle..10kr

 

Älskar dessa dl mått..har fått ett gult utav min mormor också..5kr 

 

När älsklingen sedan åkte till jobbet så tog jag och kära syster yster med oss kusinerna bus och gick och tittade på cirkusdjuren nu när dom är i byn..

 

 

Snacka om att elefanten är ett ståtligt djur..pojkarna var totalt orädda och ville klappa..men se det tillät inte "morsorna".. =) hehe..


 

Denna vackra hingst och många andra exotiska djur fann vi i en inhägnad längre bort..bla. kameler, lamor, en tjur med jättehorn och en massa fler hästar.. 

Så spännande för småkillarna.. =)

 

Måste bara få visa..på vägen hem passade jag och minstingen på att leka lite i min andra goa systers sons lekstuga..min gullgosse bara älskar detta och visst har min syster gjort ett jättefint jobb här inne..jag tycker att det bara är såå himla gulligt där inne! <3

   


Väl hemma har det blivit duschlek med vattenslangen, mys i soffan, bus, mm..en riktig "bara vara och finnas till dag" kan man säga alltså..

 

Nu dax att gå ner och mysa med min älskling i soffan..han är hemma imorgon..JIPPI..och vi skall bla. hämta hem ringen till den stora dagen.. =) 

Av Suzana - 23 juni 2010 11:34

Har glömt att berätta att jag har varit med i en sommar swapp som goa Mindi startade och idag kom min sommargåva från snälla Milla..titta va mycket fint jag fått!

 

Tack Milla! Jag är sååå nöjd! =) <3

 

Bara älskar omslagspappret! 

  

Inspirerande recept bok..kanon nu i sommaren när alla barn är hemma heltid!

Trädgårdshandskar..bra nu när jag skall rensa inför bröllopet!

Aftersun..kanon!

Badkulor..för lite mys efter allt slit! 

 

Hoppas nu min swapp-vän blir lika nöjd med mina gåvor! =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards