Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Suzana - 13 juni 2010 20:36

Jobbar som bara den med "homestyling" som det så fint heter..på tisdag är första visningen utav vårt hus så jag vill ha huset så fräscht som möjligt..åhh skall bli spännande och se om det finns några intresserade husköpare där ute.. Vill såå gärna sälja så vi kan köpa det nya huset.. =)

Håll tummarna!!

 

Igår var jag ner till Bia och provade vad som skall bli min brudklänning, den är i lite medeltida stuk och så långt är jag supernöjd med hennes arbete.. Hon är superduktig och min klänning blir så läcker..hoppas att hon startar en hemsida så jag kan länka och göra reklam för henne.. =)

 

Jag och älsklingen har också varit och köpt in en massa mer "saker" till bröllopet och vi planerar vidare..inte långt kvar nu.. <3

Älsklingen har varit och beställt ring, jag är sååå nyfiken då jag inte vet vilken ring han har valt till mig.. =)

Älskar dig så mycket hjärtat mitt! *puss* <3

 

Alla som är nyfiken på mina loppisfynd, bilder på nya huset, mm, får ge er till tåls lite till..för nu skall jag och älsklingen krypa upp och mysa i soffa, ta det lite lugnt och rå om varandra..man kan ju inte bara "arbeta".. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards