Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Suzana - 24 maj 2010 19:08

Hemma igen efter en superkul helg i Södertälje..eller ja jag kom egentligen hem igår kväll men då fanns det ingen energi att blogga..ville bara ta det lugnt och mysa med familjen..

 

Jag och min kära syster yster hade det riktigt mysigt där i Södertälje..förutom att vi deltog i stämmans alla intressanta möten så fick vi äta massor utav gott och träffa en massa trevliga människor från hela sverige..

Hann även med lite "fritid" då det blev en del shopping, restaurangbesök, mm..hittade bla. indiska som jag har toklängtat efter att få handla på igen..har räknat ut att det var mer än 2år sedan jag fått möjlighet att besöka denna underbara butik sist..såå JIPPI!! =D hihi..

 

  

Köpte bla. dessa två läckra burkar, muffinsformarna som ligger i, ljus, en korg, en anteckningsbok och fåglar på snöre som jag beundrat inne hos några utav er mina goa bloggvänner.. =)

 

Hann även in på en liten butik som hette Koko Bello Barnbutik och där fick jag för första gången se goa jag blommar´s mysiga räddisar live!

Grymt kul! =)

 

Glömde tyvärr kameran på rummet i stort sett hela helgen men här kommer i alla fall ett foto knäppt ifrån vårt hotellrums fönster..

 

  

 

Vi hade ett grymt varierande väder..ena stunden sol och hetta..nästa spöregn och åska..

 

Hur som helst är det skönt att vara hemma igen..har ju en hel massa att göra ännu..

Idag har jag därför fyllt en massa kartonger, lagat lite där det har behövts, plockat ihop lite grovsopor, varit till Bollnäs och uträttat en del ärenden, mm..

 

Nu dax att fortsätta..hoppas kunna ta hit mäklaren för fotografering i slutet utav veckan.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards