Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Suzana - 16 maj 2010 21:05

Nu är man trött som få..jag och älsklingen har slitit häcken utav oss morgon till kväll ända sedan onsdagen när vi fick reda på att vår drömkåk är inom räckhåll för oss..vi har städat, plockat, kastat, röjt, lagat, mm, mm..mycket kvar att göra men förhoppningsvis har vi gjort tillräckligt för att mäklaren som kommer hit imorgon skall bli nöjd..jag kommer att kliva upp tidigt imorgon och städa det sista och dona lite mer i trädgården..till läkaren en sväng och sen kl.15 så kommer hon hit för att värdera mitt hus..usha mig va det pirrar i magen..alla mina goa bloggvänner håll tummarna (och tår om så är möjligt..) för att mitt hus skall vara lättsålt..vi har fixat handpenning så drömkåken är "reserverad" för oss i 3 månader och förhoppningsvis är mitt hus sålt innan dess..åhh hoppas hoppas att det löser sig..vi är ju sååå nära nu!! =) <3

 

  

bild från google

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards