Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Suzana - 6 maj 2010 20:14

Idag har det också varit full fart hela dagen..bankärenden, sjukgymnasten, djurskyddet fix, det vanliga hemmapysslet, varit till goa mormor och morfar och hjälpt till..

 

Hämtade ett gäng säckar med gamla kläder hos från mormor, har sorterat en del utav dom ikväll och hittat sjukt fina gamla klänningar (skall fota så ni får se sen..)..plockat knappar utav dassiga plagg och klippt utav en massa "klädlappar" till min goa vännina med bloggen kreativa mamman..hoppas du skall gilla detta ögongodis gumman..många fina "pillerlappar".. =)

 

  


Nu tror jag att det är dax att krypa upp i tv-soffan en sväng och varva ner inför sänggående..är så trött så jag ser dubbelt snart..

Natti natt.. <3 

Av Suzana - 6 maj 2010 20:03

Gårdagen bara rusade förbi raketfart kändes det som..började dagen med som vanligt div hemmapyssel..

Sen utvecklingsamtal med näst yngsta sonen.. 

Direkt därifrån hem och packa väska inför en kväll på djurskyddet med min goa syster yster.. =) 

 

Väl där så delade vi på oss och jag jobbade mesta delen utav kvällen med att städa och plocka ute i vårt loppis, medans syster tog hand om det mesta med gokissarna..

Blev riktigt nöjd med min insats inne på loppis och hann även med att hjälpa syster med det sista och gosa med gokissarna..

 

Misslyckad bild på syster och goa Sigge men ändå lite "läcker" enligt mig.. =)

 

  

 

Köpte med mig ett gäng "silver" brickor som nog kommer bli snygg att ha till vårt bröllop..hjälp va tiden springer iväg..inte långt kvar nu.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards