Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Suzana - 2 maj 2010 15:13

Min vännina L smsa mig tidigare idag och påminnde om att det skulle hållas klädbytardagar idag i svenska naturskyddsföreningens regi..så sagt och gjort..det blev en promenad dit till lokalen som dom skulle hålla till i med söta L och min andra goa vännina L med barn.. =)

 

Hittade supercharmiga träskor till gossen för en 10:a..

 

 


Sen hittade jag en massa meter utav tubtrikåtyg..har inte hunnit mäta upp det ännu men det landar nog på minst 5 meter för ännu en 10:a, inte mycket till meterpris alltså..riktigt fynd.. 

 

 


Byxor till lillprinsen 20kr..

 

 


Efter att vi fyndat färdigt på detta ställe så tog vi en omväg förbi gårdagens loppis då jag tänkte att L kunde vara nyfiken och titta in nu när dom öppnat igen.. 

 

Jag hittade ett par somriga gardinner för en 10:a..


  


Och fick en påse med tapetbitar för en 10:a också (tjejen som har loppiset skall leta fler..jag frågade efter tapeter igår och då sa hon att hon hade många olika sorter på vinden och att hon skulle plocka ihop ett gäng bitar..så dessa hade hon plockat med igår men fler finns..spännande!! )  

 

 

Vinyltapet

Och tre mycket äldre skönheter.. 

      

Av Suzana - 2 maj 2010 12:46

Idag har vi ett soligt blåsigt väder här..men det hindrade inte mig, älsklingen och minibusen från att åka ut på en liten picknick..vi tog en sväng ut i skog där det ligger en fin tjärn.. Älsklingen och pojkarna brukar vara dit och fiska medans jag mest gillar naturen och skogen där runt..

Det är en riktig tät trollskog med mycket mjuk härlig mossa..idag silade solens strålar ner och lyste så vackert upp den gröna mossan och skogen såg riktigt trollsk ut.. =)

 

Blev fika, skogvandring och lek vid tjärnens vatten..

 

      

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards