Alla inlägg den 14 april 2010

Av Suzana - 14 april 2010 22:06

Har även fått tillbaka en del skaparlust och därför har detta gamla vackra "klockskåp" nu fått påbörjat sin förvandling..

  

..med hjälp utav lite färg och en utav mina underbara tradera tapeter så ser det nu ut såhär..

  

Inte riktigt färdigt men det är på G och foto kommer när det är klart och hyser en del utav min leksakssamling.. =)

 

Själv tycker jag att det ser ut att bli superläckert!

Vad tycker ni? =)

Av Suzana - 14 april 2010 21:54

Har inte varit riktigt pigg i några dagar nu så jag har inte haft lust eller ork till att blogga..men nu börjar jag må bättre så här kommer några rader ifrån mig igen.. 

Hoppas att någon har saknat mig i alla fall.. =) hihi..

 

Som jag skrev tidigare så var jag och min kära syster yster till djurskyddet i lördags och hade bla loppisstädning..

Och som ni kanske redan gissat så kunde jag inte låta bli att fynda lite smått och gott när jag ändå var där.. =)

 

  

Blev bla tre stycken ikea tidsskrifts samlare..kanske svårt att se på bilden men dom är i gunden brun..känns såå retro.. =)

  

Ett par presenter hittade jag också..en burk till en go tjej som samlar på dessa..kommer med posten så småningom..

Ett sött får till en utav mina söta vänninor som jag hoppas på att ha pysseljunta med inom en snar framtid..

Och en blomkrukehängare till mig själv.. =)

  

Några gamla underbara assietter som jag bara inte kunde motstå.. =)

  

Och sist men inte minst ett par söta dukar att pryda bordet med i sommar.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards