Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Suzana - 25 mars 2010 20:27

Dessa skönheter har nu landat i min postlåda..sååå läckra!

Jag älskar gamla termosar och har nu några stycken..hmm..fyra för att vara exakt.. Ops! Alltså har jag en samling där också..har läst/hört någonstans att har man mer än tre utav en sak så är det en samling.. =) skratt

 

  

 

Och tyg kan man väl aldrig få för mycket utav eller..?? =)

 

  

Kameran gör som vanligt färgerna inte rättvisa, det är mer klara färger live! =) 

 

Av Suzana - 25 mars 2010 19:54

Näst äldsta sonen skall göra ett antagningsprov till estetiska linjen i Söderhamn på tisdag (och då skall dom ta med sig 2 teckningar och två valfria bidrag..) därför villa han testa att göra collage och då kunde ju inte jag låta bli att göra ett försök också..


Hihi vet inte riktigt vad det skall föreställa men kul var det..och för ett första försök så får det väl vara godkänt.. =D 

 

  

Av Suzana - 25 mars 2010 19:39

Tokig som jag är i att ge bort presenter så har jag bestämt mig för att göra som så många andra här i blogglandia..
Så TADA!!
Här kommer en liten färgsprakande utlottning för alla ni goa människor som läser min blogg.. =) <3
 
  
Jag lottar ut det ni ser på bilden..salt & pepparkar, isform a´la ankor, en packe röda vitprickiga servetter, ett gäng muffinsformar och 2 pannlappar i samma stuk.. =) 
 
Det ni skall göra för att få vara med är att länka till tävlingen i din blogg, låna gärna min bild.
Och lämna sedan en kommentar med er mailadress här så drar jag en vinnare söndagen den 4/4.
 
Utlottningen är avslutad!
Tack alla ni som ville vara med =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards