Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Suzana - 22 mars 2010 19:24

Idag ringde min kära mormor och berättade att en utav mina söta kusiner skulle "ärva" hennes gamla sypuff och nu hade hon tömt den på dess innehåll och gissa vem som skulle få det..jo JAG!! Jippie!

Hon vet ju hur tokig jag är i alla gamla prylar så hon har börjat lasta över mer och mer till mig.. =)

Har fotat några utav godbitarna så ni skall få se..bara älskar dessa gamla förpackningar, tygprover, sammetsband och spanna in det vackra vinröda med "påfågel mönster" på..kameran gör som vanligt inte färgerna rättvisa men men... =)

        

Av Suzana - 22 mars 2010 13:14

Idag så har jag och minstingen ägnat oss åt ett litet fuskbak..älsklingen köpte hem 2 förpackningar med färdig "smet" en dag då det var billigt..

  

Har aldrig testat att baka med dessa tidigare men det blev helt godkänt i smaken.. =)

Chokladsmet och en bit vit choklad i varje..  

..blev mums!! =)  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards