Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Suzana - 20 mars 2010 21:17

Hur stor är chansen att man hamnar på erikshjälpen igen (även om det nu är erikshjälpen i Bollnäs vi pratar om nu..tidigare var det erikshjälpen i byn jag var på..) samma dag och får även besöka ett loppis och träffa alla sina goa loppisvänner.. =)

Har man en så go älskling som jag så är chanserna rätt stora vill jag säga..han är så snäll och står ut med mina tokryck.. =) hihi..

 

Till saken hör de att jag skulle till Bollnäs och jobba kväll på djurskyddet med min kära syster yster S och då hon hade bokat att vara där heldag och jag "bara" kväll så tog jag, älsklingen och minstingen en tripp till Bollnäs och "gjorde stan" innan dom lämpade av mig hos syster och katterna.. =)

Blev då alltså erikshjälpen, loppis, restaurang, dollarstore, karlsson, cafe och hemköp..sen var minstingen helt slut och slocknade i bilen så då var det dax för dom att bege sig tillbaka till byn.. =)

 

Blev självklart en del fynd..

  

En "klädhängare" som skall piffas och hängas i sovrummet, 15kr..

Ett mysigt halsband (15kr) och en duk (8kr)som skall få ett nytt liv i framtiden..  

 

Samlar på mig en massa gamla fina glas assieter för tillfället, 7kr.. 

   

Denna fina burk och läckra tyget hittade jag på loppis..lite dyrt men ack så charmigt..burk 60kr och tyg 40kr.. =) 

Av Suzana - 20 mars 2010 11:15

Vem kunde ana att jag fick lust att dra till erikshjälpen idag också..är man loppisberoende så är man.. =) hehe..

 

Dagens fynd blev mest "pysselmaterial"..tyg, dekorband, dynamo, garn och pysseltidningar..

 


Och så dessa underbara äggkoppar..börjar ana ännu en samling här hemma..fy på mig men kan ju inte låta bli.. =)       

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards