Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Suzana - 14 mars 2010 20:21

Igår kväll så hade älsklingen och jag en liten filmkväll..hann bara med en film då det blev så mycket annat spring också..men men.. =)

 

Hur som helst så såg vi filmen Orphan..en riktigt B skräck film..väldigt föresägbar och inte alls så läskig som en riktig skräckis skall vara..föll oss inte alls i smaken alltså..

Men vi ger den ändå 2 utav 5 möjliga stjärnor..

 

  

Av Suzana - 14 mars 2010 13:47

Hittade just en utlottning inne hos duktiga Materielltjej där man kan vinna alla dessa underbara tyger!


Var med du med! =)

  

Av Suzana - 14 mars 2010 13:28

Har fått tummen ur och slängt iväg en beställning till goa Jag blommar, har förälskat mig i hennes mysiga återbruks anteckningsböcker och har beställt denna sötnos:

  

(Bild lånad ifrån "Jag blommar")


Är den inte bara för läcker? =)

 

Knasigt nog så har jag haft samma ide en längre tid och skulle kunna göra en bunt egna men är lite "feg", har en bind it all och allt som behövs för att skapa sådana här läckerheter förutom just en rejäl skärmaskin..vet inte varför..men att sitta och skära till ett och ett ark känns inte allt för frestande..

Men vi får se vad framtiden har att utvisa..kanske ekonomin tillåter en skärmaskin nån gång.. =)

Skulle vara superkul att kunna skapa nytt av mina vänners gamla favoritböcker och jag antar att när papperet är slut i dessa att man kan göra "nytt" igen.. =)

 

Ja ja men tills vidare så skall jag njuta utav min "arvtagerska".. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards