Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Suzana - 12 mars 2010 18:46

Ännu ett par vårpresenter är redo för avfärd ut i landet..hoppas dom skall pigga upp sina mottagare.. =)

 

Postas imorgon..<3

 

  

 

Av Suzana - 12 mars 2010 17:14

Var in till söta Lycke och såg att hon sökte inspiration till en veranda..och då kunde självklart inte jag låta bli att googla lite och drömma mig bort..

Finns ju bara sååå många underbara verandor.. varsågod här kommer lite ögongodis hittat på google! =)

 

        

Av Suzana - 12 mars 2010 16:32

Tycker helt klart att min lilla gokille påminner om Astrid Lindgrens sagofigur Nils Karlsson Pyssling i denna knallorangeröda mössa som hans gammelmormor hittat i sina gömmor och gett till honom.. =)

 

Kanonbra färg då han syns lite bättre när han är ute och busar också! <3

 

    

Av Suzana - 12 mars 2010 13:52

Idag damp denna ljuvliga traderavinst ner i min postlåda..bilden gör inte tyget rättvisa..det är klarare färger i verligheten.. =)

 

(bilden lånad ifrån tradera)


Ännu ett litet inpulsköp..men skall nog kunna skapa något fint utav detta i simon tid.. =)  

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards