Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Suzana - 11 mars 2010 19:46

Denna fina tapet dök upp i postlådan idag..en efterlängtad traderavinst..nu skall jag bara fundera ut vad för fint jag skall skapa med den.. =)

 

 

Svårt att få till bra foton då jag inte vill plasta av den riktigt ännu.. 

  

..men en liten hum hur den ser ut kanske ni får.. =)

Av Suzana - 11 mars 2010 19:44

Har i alla fall lyckats fixa ihop ett par vårpresenter som ett par utav mina bloggvänner skall få..har fler på G men dessa kommer postas imorgon.. =)

 

Hoppas mottagarna skall bli nöjd..skoj med lite hemlighetsmakeri.. =) hihi..

 

  


Av Suzana - 11 mars 2010 19:40

Idag har jag inte varit allt för pigg..trött till tusen och hemsk värk i hela kroppen..

Skönt att barnen har sportlov så dom har kunnat hjälpa mig roa minstingen lite..blev både lek med lera, bus ute i snön och jaga..


Trött liten kille somnade ovaggad ikväll kan jag berätta.. =) hihi..

 

  

Av Suzana - 11 mars 2010 16:19

  
Ännu ett award har dykt upp..denna gång från goa Elsa!
Tack så mycket gumman! =)
 
Så här gör man:
1. Kopiera awarden på er blogg!
2. Länka till personen som gett dig awarden!
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar!
6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna award!
 
 
Hmm då var det 7 "intressanta" fakta om mig då..svååårt.. =)
 
1. Jag är äldst i en syskonskara på 5 (3 tjejer och 2 grabbar)..
2. Jag är en typisk "dumsnäll" person som har svårt att säga nej..
3. Förr kunde jag inte gå utanför dörren osminkad, men nu håller jag mest på den "naturliga" looken..
4. Är en riktig hamster som samlar på en massa olika saker..bla. burkar, rådjur, tyg, flugsvampar, garn, mm, mm..
5. Önskar att jag hade råd att resa..skulle vilja se England, Usa, Frankrike, mm..
6. Har storlek 42 i skor..mycket spännande att veta eller hur? =) hihi..
7. Har inte körkort, men skulle hemskt gärna ha ett..men vi får se vad framtiden har att utvisa..
 
Och så skall awardet sändas vidare..hmm..alltid lika svårt..men här kommer 7 kreativa bloggare i alla fall:
 
 
Pust då var det klart för denna gång.. =) hehe..
 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards