Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Suzana - 5 mars 2010 23:42

Idag har det varit full rulle mest hela dagen..

Älsklingen jobbade inte idag så det blev att vi gjorde en hel del..åkte en sväng ner till Bollnäs (i vår nya bil förresten..köpte en volvo 850 i onsdags..såå skönt med egen bil igen..) och tog en matbit på ett utav våra favoritcafe och handlade en del..köpte bla. mer garn till mina svampisar..har blivit ett gäng nu (11st).. =)

 

Väl hemma igen så ordnade vi med fika till två utav älsklingens bröder som kom hit idag direkt efter jobbat för att hjälpa oss få ner ett par hyllor ner till min ateelje..så nu skall jag fixa med dom och kanske få lite mer ordning där nere närmaste dagarna..skönt!  =)


När vi blev ensam igen så fixade jag ihop ett litet blomster arrangemang med lite saker jag passat på att köpa idag..ringde min älskade mormor och fråga om vi fick komma på besök en sväng..

Hon och morfar sitter mest ensam hemma (långt ute i obygden..hmm..ja i alla fall ifrån alla nödvändigheter som affärer, bank, mm..) nu när ingen utav dom kan köra bil längre..stackarna!

 

Vi var mycket välkommen! <3

 

Fråga om vi skulle handla något..och då det fattades några delar där hemma så tog vi en sväng in på ica och handlade innan vi for dit.. 

 

  

Blommorna och ett par semlor jag köpte med blev mycket uppskattad..ja att vi kom förbi också förstås.. =)


Min älskade syster yster ringde när vi var på väg ut dit och ville komma på besök..

Så bara vi kom hem ifrån mormor och morfar så fick vi än en gång finfrämmande (syster med familj)..så det har blivit grymt mycket fika idag..men ack så trevligt! =) hihi..

 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards