Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Suzana - 4 mars 2010 20:05

Idag har det inte funnits mycket ork..värk till förbannelse och trött, trött.. Är så grymt tacksam för att min kära mor ringde och ville "låna" minstingen några timmar så jag fick lite egentid med näst yngsta sonen och samtidigt hann ladda batterierna lite..

 

Vi spelade en hel radda med spel..uno, yatzy och ordfejden..tittade på tradera och han önskade sig div spel..plockade och städade lite i hans rum..såg lite på tv och pratade..

 

Sen när middagsdax började närma sig så fick jag totalt hjärnsläpp och kunde inte komma på någon vettig mat så det fick bli något så simpelt som billys pannpizza.. *skäms*


Efter "maten" så fick jag lite energi igen och gottgjorde lite utav "skadan" och kokade hallonkräm..  


Och då jag hade fått reda på att älsklingen skulle komma hem redan klockan åtta ikväll *JIPPIE!!*

Så ställde jag mig och gjorde en jordgubbspaj också i samma veva..lite gott tills mitt hjärtegryn hemkomst.. =) <3  


Blir mums med lite vaniljsås till! =)  


Annars så har jag inte gjort mycket vettigt här hemma..röjt lite i ateeljen så jag skall kunna få in två nya förvaringshyllor imorgon när mina kära svågrar kommer hit och hjälper mig bära ner..

Sen har det blivit ett par till "svampisar" klar..en lila och en rosa.. =)

 

Nej nu skall jag gå och krypa upp i soffan med min älskling och se byn spela bandy mot villa lidköping och mumsa lite paj! =)

Ha en fortsatt mysig fredagkväll! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards