Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Suzana - 22 februari 2010 20:34

Idag har det blivit en del inköp inför bröllopet också..jag och älsklingen har haft riktigt kul när vi planerar och donar..

 

Har bla. beställt ett gäng utav dessa blomsterslingor som vi skall dekorera "altaret" med..ni vet blomsterbågen jag talat om tidigare..

  

Sen har vi köpt hem något så "oromantiskt" (och mindre miljövänligt tyvärr..) som vita plasttallrikar och plast champangeglas..men tror inte att man har lust att diska ihjäl sig efter festen så det får funka..


Men kaffekoppar, kaffekannor och vanliga drickglas kommer att vara äkta återbruk från olika loppis.. =)

Av Suzana - 22 februari 2010 20:18

Var in hos min vännina kreativa mamman och tittade idag..hon har bloggat om min blivande brudklänning (hon skall hjälpa mig sy den..).. =)

 

Här kommer en bild på hennes förslag..

  

Skitsnygg! MEN..

Jag vill ha en mer "fyrkantig" urringning..

Inga breda guldband..

Och mer formsytt kring bysten och sen "midjan" (eller vad man nu skall kalla det..) direkt under bysten..inbillar mig att det skall vara bäst då jag inte har en aning om vilken storlek jag har på magen då när bröllopet är..om jag fått min viktoperation gjord än eller inte..)..

 

Får se vad hon tycker om det..skall be henne kika in här.. =)

 

Av Suzana - 22 februari 2010 18:39

Titta in hos Sandra och var med i hennes utlottning utav några utav hennes supersöta virkade skapelser.. =)

 

  

Av Suzana - 22 februari 2010 09:39

Nu har vi bestämt oss..dax att byta ut min älskade gamla soffa..den börjar spricka lite här och var i sömmarna så för att rädda den så skall den få gå i pension och få ett nytt liv som myssoffa i sovrummet..

 

  

 

Så nu kommer denna lite modernare variant få flytta in.. 

 


Den är ju inte riktigt min stil men ibland får man ge efter för vad övriga familjen vill..så idag åker vi till Bollnäs och betalar soffan och hemkörning.. =)  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards