Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Suzana - 19 februari 2010 20:34

Idag har jag lagt sista "handen" på äldsta sonens flickväns present..hoppas hon skall bli nöjd.. =)

 

  

Blev en "liten" blomma som extra piff..

  

Och för att hon skall kunna välja om hon vill använda blomman eller inte så gjorde jag en brosch utav den.. =)

  

Av Suzana - 19 februari 2010 20:07

Idag har jag, älsklingen och minstingen varit till Bollnäs en sväng..älsklingens äldsta son skulle till läkaren så vi passade på att gå i affärer innan vi hämtade upp honom vid skolan..

Blev inget särskilt..granngården, karlsson och dollar..

 

  

En liten fika på ett utav våra favoritcafeer han vi med, mums med äppelpaj med vaniljsås!

(foto knäppt med älsklingens mobil så det är lite kornigt..)

 

Efter lite mums i magen och att vi hämtat upp D vid skolan så släpte älsklingen av mig och minstingen vid ett "köpcenter" så vi strosade inne på rusta, jysk, elgiganten och coop medans "männen" var till läkaren.. Blev lite smått och gott inköpt..allt för att få tiden att gå.. =)

 

När älsklingen äntligen hämtade upp oss så for vi ner på stan igen för att gå på dressman..

Där har vi idag köpt kostymen som älsklingen skall ha på vårt bröllop.. =)

  

(Foto lånat från nätet då jag inte får älsklingen att posera ikväll..ler..killen längst till vänster har en liknande kostym..svart med vita ränder..snyggt serru!)

 

Kul när det händer lite saker och att det går framåt med bröllopsplanerna.. =) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards