Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Suzana - 5 februari 2010 20:08

Idag har det inte blivit allt för mycket vettigt gjort här hemma..jag vet inte men efter olyckan är det som att jag och älsklingen bara funkar på halvfas på något vänster..

 

Vi skall ha kalas imorgon för älsklingen (han fyllde år i onsdags men då var det inte riktigt läge + att hans näst äldsta son inte var här då..) så jag har i alla fall slängt ihop en kokostosca kaka och dubbel sats chokladbollar..älsklingens äldsta son har bakat en kaffekaka och sen finns det bullar i frysen och köpekakor..

Slänger ihop en marängtårta imorgon och sen får det räcka..

 

Kan avslöja att det knappt har blivit någon städning alls här hemma..fattar inte finns absolut ingen ork..allt man gör går på ren envishet..

 

Någon som kan förklara för mig vad som hänt..både jag och älsklingen är ju drabbad och det är skitjobbigt..kan det ha med chocken att göra??

 

Bara älsklingen, två söner och mitt ex har sett klart hockey (jag är inget sportfans så..) där nere så skall jag krypa upp i tv soffan, mysa och se filmen Avatar..

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards