Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Suzana - 23 januari 2010 21:39

Har suttit och tittat runt lite inne på tradera och hjälp va mycket fint det finns där..här kommer lite bilder på några utav dagens "favoriter".. =)

 

Dessa färgglada burkar kan man väl inte få för många utav.. =)  


  

Denna spraymålad i någon härlig färg..mumma för ögat! =)

 

 

Dessa dessertskålar från EDA glasbruk har jag alltid varit svag för, den här färgen är väl inte sååå skoj men den finns ju i flera färger.. =) 

 

 

Stig Lindbergs fina kattekopp Blå aster skulle jag inte heller tacka nej till.. =) 


  

Ikoner är jag grymt svag för..suck..vacker! =)

 

Alla bilder är lånad ifrån tradera och hör och häpna, jag har INTE budat på dessa saker.. =) hehe..

Av Suzana - 23 januari 2010 19:10

Idag har jag, älsklingen och minstingen tagit en sväng till Söderhamn för att gå på 2-års kalas..

Vi hann springa in i ett par affärer innan kalaset också..är inte i S-hamn så ofta så man får passa på att gå på de affärer man inte har tillgång till annars som tex. ÖB..

På ÖB hittade jag bla. garner för 10kr nystanet så det blev några stycken i alla fall, 2 svarta och 2 ceris/lila..får se vad det kan bli för kul.. =)

 

Sen åkte vi då hem till min vännina F och hennes son L som idag hade kalas.. Har aldrig varit i den lyan dom bor i nu så det var lite extra roligt att hälsa på.. =)

 

Grattis igen lilla gogossen!

  

Han blev såå glad för tröjan med bilen rorri på som jag hade köpt, hade fått tips utav F att han bara älskar denna lilla röda bil så då letade jag tills jag fann en tröja med honom på och det verkade bli en fullträff.. =) hihi..


Fick även reda på att F och några vänner tänker starta en liten "pysseljunta"..åhh vad jag vill gå på sådana!! Hoppas jag kan vara med åtminstone nån gång..är ju tyvärr en bra bit att åka..suck..

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards