Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Ännu mer inspiration..

Av Suzana - 24 september 2009 16:37

Har tittat runt och hittat ännu mera färgglad inspiration..såg att Stina "sagoliktpysslar" hade beställt hem tapetprover från inreda.com och då måste jag ju bara titta in där, tapettokig som jag är.. =) hihi..

Och titta bara vilka underbara bilder..se njut!

 

                

 
 
Stina

Stina

24 september 2009 19:29

Visst var de underbara!! :-)
Kram!!

http://www.sagolikt.se

 
Sofia

Sofia

24 september 2009 19:59

jag var bara TVUNGEN att beställa lite prover jag. 50 spänn kan jag leva med liksom =P visst var bara 20cm men det gör inte så mkt. nånting kan man nog åstadkomma med dem =) beställde bland annat den du har längst ner i första raden. tänkte att man kanske kan göra lite småtavlor och ha i köket med den.

http://trasigleksak.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

25 september 2009 02:03

Hej!
Hoppas du blev nöjd med tröjan, min son ahr älskat den. Snygga tapeter, den gula med fåglar Pip Collection från Intrade har jag i vardagsrummet och jag älskar den. Min man gjorde den till en fyrkant för att jag inte ska tröttna så fort. =)

http://www.hattematte.blogspot.com

 
susanne

susanne

25 september 2009 08:06

Hej underbara du.. miljoners TACK för de underbara presenterna det gjorde mig tår ögd ska du veta... madonnan fins inga ord för dess skönhet OCH jag fick den!
Och tanken på att du vet att jag äter GI och enda marmeladen jag kan och får äta skickar du...det kommer ett inlägg så klart om det :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
erry

erry

25 september 2009 10:07

Hej Sanna! Jag beställde också dessa tapetprover från Inreda, men blev inte så nöjd. För det första fick jag inte den varianten jag var mest intresserad av (den tukosa du har överst) och för det andra var bitarna väldigt små, samt vikta lite si o så, så man kan inte göra mycket av dem... Knappt använda dem just som tapetprover! :P Men men...

Om du ska beställa prover så rekommenderar jag Måleributiken, STORA bitar ( 1 meter långa) för 20:-/st.

Kram & Trevlig helg!

http://gallerry.blogg.se

 
Lycke

Lycke

25 september 2009 10:39

MMmmmm, de är helt underbara de där!!!! Visst blir man lite tapetgalen nu på höstkanten - fast jag borde nog sälja bort några styckna om jag ska skaffa fler, hahha...!

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards