Alla inlägg den 21 september 2009

Av Suzana - 21 september 2009 22:08

Ikväll har jag och min kära syster Stina jobbat igen på djurskyddet..

Det var som vanligt lika kul..jag och syster sprallar på som två fjortisar när vi är tillsammans..den ena är tokigare än den andra typ.. =) skratt..

 

Här kommer några bilder på djurskyddets charmtroll Monica..

 

  

Hmm vad är det som luktar såå gott..

 

  

Hmm kanske jag kan få smaka bara liiite..

 

  

Hmm vadå inte kattmat..det är ju tonfisk juh..mjau mums!


       

Av Suzana - 21 september 2009 21:55

Tyvärr blir nog bara drömkåken inte mer än just en dröm för oss.. Eller ja allt hopp är inte ute ännu, men men..  Hittade detta mail från mäklaren nu när jag kom hem från mitt kvällspass på djurskyddet..


Hej Suzana,

Jag har haft två visningar av Ovanåkersvägen 9 i Edsbyn och har i dagsläget en familj som är intresserad till utgångspriset. Säljarna kommer att lämna mig besked imorgon tisdag hur de vill gå vidare, om de vill släppa fram fler intressenter eller om de väljer att sälja till den här familjen.

Jag återkommer till dig så snart jag kan under morgondagen med mer info.

 

 

Med vänliga hälsningar

Maria Östlund

Fastighetsmäklare

 

Så alla ni där ute i bloggvärlden, håll tummarna att dom inte väljer att sälja vårt drömhus till någon annan än oss..

 

  

 

 


Av Suzana - 21 september 2009 21:52

Nu har jag testat att göra ännu en variant på mina återbruks smycken..vad tycker ni?

Jag skall fylla mer glitter runt omkring bara detta lager torkat ordentligt.. =)

 

  

Av Suzana - 21 september 2009 13:27

Suck vill ha..

Har fått syn på en till salu annons på ett superfint gammalt hus här i byn som jag gärna skulle vilja flytta till.. Det har den där charmen som jag bara älskar i ett gammalt hus (byggåret är 1880), 64kvm mer än vad vi har idag (vi är i STORT behov utav fler rum..), vedeldad uppvärmning och kakelugnar och öppna spisar i stort sett i alla rum (billigare än fjärrvärmen vi har idag..), nära till en sjö (älsklingen skulle kunna fiska oftare och lägga i en egen båt..), fortfarande gång/cykelavstånd till skola och centrum, mm, mm..

Åhhh jag kan se framför mig hur mysigt jag skulle kunna göra detta hus..måla trägolv och orginalpanel på väggarna, byta till fönster med spröjs, tapetsera med tapeter från Gitte, mm, mm..

 

Hmm undrar om man kan sälja hus och köpa hus samtidigt?

 

Önskar verkligen att denna dröm kunde slå in!! =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards