Alla inlägg den 8 september 2009

Av Suzana - 8 september 2009 20:52

Nu är jag lite ledsen..verkar som om ni där ute i bloggvärlden har tröttnat på min blogg..så här lite besökare har jag inte haft sen jag nyss startade min blogg..

Nog för att man bloggar mest för sin egen skull men det är ju ändå roligt att folk läser och kommenterar..det är det som ger den extra kicken att fortsätta blogga.. =)

Så nu får ni hjälpa mig..vad vill ni se mer utav och vad vill ni se mindre utav!?

Alla tips, ideer, mm, är välkommen..både ris och ros..

  

Av Suzana - 8 september 2009 13:58

Var in en snabbis till Persiljas hus och tittade..där visade hon en bild på sin lunch som hon kallde "schmållaneddi" (består utav hårdbröd i bitar, en sked lingonsylt och mjölk till det..) och trodde kanske var något som dom bara åt i hennes del av landet.. =)

Men ack nej, minns så väl när jag som liten bodde mycket hos min mormor och morfar och detta var samma sak som vi åt titt som tätt när vi blev lite småhungrig..så det finns nog lite överallt i landet men kanske har lite olika namn..vi kallade det bara rätt och slätt för "lingonsylt och mjölk".. =)

 

Mmm nej nu blev jag riktigt sugen så det får bli ett mellis med just "lingonsylt och mjölk".. =) hihi

  

Av Suzana - 8 september 2009 13:46

Blev tvungen att titta både en och två ggr idag när jag skulle in på bloggen..hihi..var sig ju inte sig riktigt likt här inne på bloggagratis som nu bytt namn till bloggplatsen och helt bytt design på sidan.. =)

Men skall bli spännande att se vad det finns för nya funktioner på denna sida nu och så är det ju bra att få bryta gamla vanemönster ibland och testa något nytt.. =)

 

 

   

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards