Alla inlägg den 2 september 2009

Av Suzana - 2 september 2009 21:24

Se här vilken duktig liten hjälpreda jag har haft till hjälp när jag plockade krusbären till dagens saftkok..riktigt duktig liten sötnos med lite väl lång lugg..får till att jaga honom med saxen imorgon.. =) hihi..


Blev saft med krusbär, rabarber och några äpplen, mums!




Av Suzana - 2 september 2009 21:06

Idag har jag fortfarande mått skit men ändå lite lite bättre och har sovit så mycket som jag bara kunnat.. Resultatet är att ikväll så har jag varit pigg nog att göra åtminstone lite nytta.. =)

Dagens höjdpunk var ändå när jag hittade ett paket i postlådan med underbara tapeter från snälla goa Gitte med den härliga bloggen bortbytingen. Vi bestämde för någon dag sedan att vi skulle göra ett byte då Gitte förälskat sig i min underbara 50-tals tapet och några gamla tomte parader som jag fyndat i helgen, så sagt och gjort hon fick 50-tals tapet och tomtar utav mig och jag fick en helt underbar "bukett" med tapetprover! Jag blir helt pirrig utav lycka när jag tittar på dom, åhh tänk va mycket fint jag kommer kunna göra med dessa! =) hihi..



Det är bara sååå himla kul att göra byten! =)


Har även orkat göra kvälls mat och kokat saft idag..något som bara inte hade funka så sent som igår..så nog verkar jag vara på bättringsvägarna.. =) Skönt!!



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards