Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Suzana - 26 augusti 2009 14:11

Idag har vi en riktig regndag och min kropp värker.. Tur att inte "lite" väta ute hindrar gossen från att ha det skoj och busa runt, rejäla gallonisar och stövlar är allt som behövs.. =) hihi..


Av Suzana - 26 augusti 2009 14:02

Titta vad jag hittade i postlådan idag! =)

Jag sände ju tidigare ett gäng brickor till snälla goa Maria "Jag blommar" för en tid sedan och titta vilka fina saker jag fick tillbaka!

En superfin stjärna i återbruksteknik och två underbart färgglada vykort! Stjärnan får bo en stund ute på altanen innan det är dax för att flytta in över vintern, är det inte för fin så säg?

Och vykorten funderar jag på att rama in.. =)



Än en gång ett stort TACK till Maria för dessa fina saker!

Det är bara så himla kul att göra "swap".. =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards