Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Suzana - 13 augusti 2009 22:19

Idag har det blivit ännu en stressdag.. Äldsta sonen ringer nerifrån Norrköping som han har gästat en vecka..problem..han har skaffat katt där nere och nu fick han inte ta den med på bussen hem och hade blivit tvungen att avboka bussenresan där på plats (som tur var får han pengarna tillbaka..)..han mår dåligt och känner sig hyperstressad och vet inte vad han skall ta sig till.. Ringer då såklart mamma..

Funderar och kollar runt..lånar pengar där nere och bokar ny resa, denna gång med tåg till Enköping..och dit har vi nu varit idag och hämtat gossen, en kompis och kissekatten.. 50mil tur och retur, 7 timmar med resa, äta och faktiskt 10min inne på ett loppis i Falun.. =) hihi..

Innan resan fick jag stressa runt här hemma och fixa och dona, natta lillen för middagslur, mm, mm..

Nu är jag helt utmattad, men tänkte ändå skriva några rader och lägga ut foto på brickorna som jag köpt till Maria med bloggen jag blommar..

Hoppas du skall bli nöjd gumman, maila din adress till suzanaalexsson@hotmail.com  så postar jag dom så snart jag hinner =)



Nu tänker jag ramla i säng, fotar övriga fynd imorgon..natti natt!



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards