Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Suzana - 7 augusti 2009 22:03

Idag har Felix min näst äldsta son fyllt hela 15år, som jag redan konstaterat så rusar åren bara fram och barnen växer i raketfart.. =)


Så idag har jag haft något utav en stressdag idag igen, allt för att gossen skulle få en så bra dag som möjligt..

Efter att ha grattat gossen med sång och presenter (han fick nya spelhörlurar som syns på fotot, serietecknarhandbok, skor och skjorta utav oss..), så började jag dagen med att plocka och dona här medans älsklingen bakade sina goda vaniljbullar..sen slängde jag ihop en dubbelsats chokladbollar och min populära marängtårta innan vi städade undan det sista..


Redan vid kl.17 (kalaset började kl.18..) började det droppa in folk och gossen fick en massa lotter och pengar utav släkten och godis och dricka i drivor utav sina kompisar =) hihi..



Gossen verkar nöjd med sin dag och nu har vi plockat undan det mesta, nattat lillen och jag skall snart gå och knyta mig tidigt..min kropp strejkar och jag kan inte mer än lyda..såå natti natt! =)





Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards