Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Suzana - 1 augusti 2009 21:38

Idag fyller min äldsta son hela 19år, oj oj vad tiden bara rusar iväg..jag är alltså nästan dubbelt så gammal som han nu..huga ingen trevlig tanke..men men nu skall vi vara glada och positiva på gossens stora dag så än en gång..

Grattis på födelsedagen killen!! =)


Älskar dig massor!!! <3


Av Suzana - 1 augusti 2009 21:31

Idag har vi haft kusin Tedde på besök då min kära syster Stina med make skulle ta en sväng på auktion.. Och då tyckte Tedde att det var mycket mer skoj att leka med kusin vitamin =)

Här tar dom en liten fika för att ladda energi inför mer bus i sandlådan =)


Pssst!

Vad inte Tedde vet om är att syster har ropat in en massa duplo lego till honom, det kommer nog bli en uppskattad överraskning =)


Av Suzana - 1 augusti 2009 21:22

Igår fick jag henne äntligen i postlådan, söta bedårande lilla Elvira..är hon inte bara sååå fin? Jag bara älskar henne! =)

Det är söta snälla Stina som sytt henne till mig och då man inte får sälja den här modellen utav docka så bestämde vi oss för att göra en swapp, så jag hoppas att hon skall bli lika nöjd med paketet jag skall till posten med imorgon eller på måndag =)

Välkommen hem söta lilla Elvira! <3



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards