Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

En snabbsväng till Bollnäs

Av Suzana - 22 juli 2009 23:21

Idag har vi gjort en snabbsväng ner till Bollnäs, skoj att komma bort ifrån byn ibland.. =)


Passade på att gå snabbt igenom röda korset och hann få med några fynd i förbifarten..bla en superfin 70-tals kanna, en fin kakeldekor som kan passa som vykort om inte annat, underbart tyg (4st gardinner), en gul hyllbård och en tapetrulle med ett fint brunblommigt mönster (ser lite gulaktigt ut på bilden men men..).. Allt 100kr =)


Sen vandrade vi på stan ett tag, skulle köpa dragon ball böcker till näst äldsta sonen på åhlens och då fyndade jag lite fint presentpapper till mig själv oxå.. blir säkert jättefina i ett settekasse eller i något annat pyssel =)


Sist men inte minst hamnade vi på vårt favorit cafe, krokanen, där minstingen fick sig en tallrik pannkaka med grädde och sylt.. Mums tyckte han =) hihi..



 
 
susanne

susanne

23 juli 2009 08:35

ÅHH vilket mumsande ;) gott !
fina present papper! harry ska jag försöka hinna se! älska potter!!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Lotten

Lotten

23 juli 2009 15:35

Vilka fina fynd du har gjort;-) Jag tänkte fråga om du ville göra ett byte? En bit av min tapet mot en bit av det nya tyget...?

Hör av dig om du är intresserad på
nastet@hotmail.com

Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards