Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Suzana - 13 juli 2009 20:57

Kom på att jag ju hade lovat lite bilder då och då ifrån plantorna i växthuset..

Så här kommer foton på min tomatplanta och gurkplanta..lite har dom väl i alla fall växt om man jämnför hur dom såg ut när jag fick dom =)


Och så har jag knäppt foton på min vindruvsplanta som börjat få små klasar för första gången, jag har haft "henne" i växthuset i ca 4år nu så det kanske är på tiden..

Skall bli kul att se hur dom utvecklas i alla fall =)



Av Suzana - 13 juli 2009 14:22

Idag skall vi packa och dona inför morgon dagens resa ner mot Enköping.. Blir inte sååå mycket som som på bilden jag hittade på nätet men ändå =) hihi..


Jag, älsklingen, minstingen och svärfar kommer ta en omväg över dalarna också, allt för att maximera chanserna att hitta några loppisar efter vägen..jippi..har tjatat i närmare ett år nu att jag vill till ett särskilt loppis som heter Tulivippan och ligger strax efter insjön i dalarna..sååå jag är förväntansfull som ett litet barn på julafton nu skall ni veta!! =) fniss..


Reser imorgon förmiddag och är hemma senast på torsdag då svägerskan fyller år..

Hon hade velat att jag bakade hennes födelsedagstårta men det blir ju lite svårt nu, men hon skulle väl nöja sig med en vanlig tårta istället då..

Skall i alla fall leta lite roliga baksaker till henne, då hon önskade sig det och bakbunkar i roliga färger..tror hon tänker sig lite typ Laila bakar stil =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards